Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, October 16, 2009

I'm Back!!!

Alloosssssssssss korang..I'm back!!hikhik pulang dr cuti yang panjang..bila dh cuti panjang nih rasa sgtlah malas pulak nk g kerja uwaaaa blh tk sy sambung cuti lg!!!!huhu sesia kena cuti terus nnt kan..

Sekarang aku kembali dgn status yang baru as a wife to encik suami..dh tinggal dh zaman bujang trang tang tang dulu..now fokus pada rumahtangga kerjaya n azamnye nk fokus kt blog nih jgk..insyaallah klu lee aku ada masa n ada bnyk idea so sure aku akn update blog nih..kononyelahh wat masa nih kan gitulah azamnye..haha..

Tmpt kerja rutin tk bnyk berubah still sama ada masa free aku update tk pun aku follow korang punye blog..nih nk update blog nih nk insert my pic wedding..tp bile??A.S.A.P ehh korang..jgn marah ^_^

orise daaa sambung nnt di lain en3 okie ;)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...