Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Tuesday, January 12, 2010

Cerita Tahun BaRU

Masih awal tahun baru lg kan..dh lama tk hupdate ini blog..sbb An sangatlah dilanda kemalasan n kekeringan idea yg melampau..ada story tp malas nk menaip..so aper citerr..huhu camno nk berazam baru nih..tak ade maknanye okk..

Tapiii nk share wif u all..azam thn baru An telah tercapai pada malam menyambut thn baru..yeaaa..Suka sangat..alhamdulillahh..bersyukur..Untuk menjadi seorang ibu di tahun baru ini telah tercapai!!Insyallah doakan untuk An ye semoga semuanya berjalan dengan sempurna n kadungan ini berada dalam keadaan yang baik dan selamat..

Dalam kegembiraan ini jgk ada berita yg kurang enak mengenai kesihatan..dh namanye manusia kan..selagi ada kehidupan selagi itu akan ada lagi ujian yg diberikan..namun An mensyukuri atas ujian ini dan menerimanye dengan redha..semoga kandungan ini selamat sehingga bayi dilahirkan dengan selamat itu yang penting..Aminnn..

orise setakat ini ajew buat ms skrg wokeh...kesian tgk blog An nih sunyi sepi tak ada pembaharuan..hehe..keep smiling!..^_^

7 comments:

Azah Rahaman said...

dah dapat baby???? wahhh, tahniah... msti tak sabar nak jd ibu kan??? hihik..

Cahaya Aina said...

hehe gitulah aiza..tengkiu!mmg tk sabar ni!!!

Azah Rahaman said...

hihik... dah brapa bulan cs???

Anonymous said...

Tahniah. Bakal menjadi mama,jaga diri baik2. rajin membaca surah maryam dan luqman untuk perkembangan baby.Kak ida doakan semoga sihat selalu.

Cahaya Aina said...

Aiza : baru lg sis baru 2 bln ^_^
Anon : Insyaallah Kak..terima kasih bnyk2 ^_^

Azah Rahaman said...

owh, tahniah2... -brapa kali ucap tahniah daa- hik3... berkat tau.. ekekekke

Cahaya Aina said...

hahahaha tengkiu2 dear..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...