Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, January 15, 2010

Macam Macammm

OK minggu ini kerja2 dipejabat tk bnyk sgt okie!!so An bosan..asik2 ngadap FB ym layan tenet..huhu nk buek apo laiee nih!!!tanya en.bos kejew..ada sape kata tk ada..tp ciput..n sudah beres..haha bos pun kdg2 lepak depan An nih..kejap ajew lew..ziarah2 anak buah..huhu wat inspection lew tuh...non ados nk surukkan..my bos oso tau ape my xtvt during free time..hehehe

Dahlah kebosanan tk tau nk buat ape lg dah..jam nih dr td An telek telek gitu jgkk waktunyer..awat leww kamu berputar dengan sgt perlahan wahai jam!!!Cepatlah waktu..An terasa nk dapatkan Bantal n tilam..hahaha..gituuu..(badan rasa lenguh2 okie)"kenapa eh lambat je rasa hari ni?"sbb ada perasaan tuh kut kita duk asyik tgk jam..sedangkan jam tuh berputar seperti biasa..kita nih aja yg tk sabar2..yee ngaku..betul jugak itu ^_^ heeeee

Balik nih nk deting dgn en.suami g dinner kt luar...tk sabar nk makan sedap2..alkisahnye tgk td terlihat satu makanan nih rasa mcm terliur aje cantik ok decoration dia..tapi kedainye kt JB..jauhhhh An nih kt Selangor..haha tk apelah dr tk dapat memana pun blh asal ada..terus dail no en.suami n ajak g mkn benda itu tau tak apekah itu benda "chicken chop ok!!"walhal makanan nih selalu jgklah dapat isk iskk..nth naper td sgt rasa xcited n tk blh nk sabar lagaknye..mungkin baby dlm perut An nih yg nak kut..bukan ibunye..haha iyekan aje..

Okielah..An nk g wat xtvt lain dr menunggu waktu ini berputar..yea yea esk cuti!!!daaa ^_^

4 comments:

Aiza said...

hik.. samat mnjamu selera.. mngidam yek?? cpt2 la tunaikan.. hehe.. just kidding..

Anonymous said...

Hm..hmm dah start mengidam ya? kalau nak rasa macam2 makanan dan masakan, boleh kak ida pinjamkan majalah RASA tapi, takut nanti En suami kata alamak! baru baby 2 bulan macam2 ngidam macam mana ya nak tunggu lagi 7 bulan entah apa-apa lagi agaknya yang bakal diidamkan. No joke no fun.

Lianna Umar said...

Aiza : hahaha akak dh tunaikan dh ptg tuh jgk en.suami bawak g makan..ssedappp..

Anon : Hahaha tau tk ape kak..pening en.suami nnt..kesian dia..hehe

Aiza said...

hik :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...