Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Tuesday, December 15, 2009

Alhamdulillah Aku Masih Bernafas Lagi

Semalam Hari Ulang Tahun An,Alhamdulillah Syukur Ke Hadrat Allah S.W.T,kerana masih lagi memberi kesempatan pd An untuk bernafas lg..dan Terima Kasih kepada teman2 dan keluarga yg mengucapkan ucapan tersebut pd An ^_^ sangat rasa seronok..kerana hp dan FB an penuh dgn ucapan2 tersebut..Terima Kasih juga untuk En.Suami kerana cuba membuatkan semalam hari yang gembira buat An."Terima Kasih Sayang"..

Moga penambahan usia dan kesempatan yg masih ada..Menjadikan An seorang yang lebih matang dan belajar untuk menjadi insan yg lebih baik dr hari2 semalam,menjadikan An seorang isteri yg baik buat Suami dan Ibu yg baik insyallah..Moga kehidupan An selepas ini terus di berkati dan dilindungi olehnye bersama sama dengan orang2 yg berada di sekeliling An..Aminn Ya Rabbal Alaminnn..

2 comments:

Anonymous said...

Alamak! ya ke? Happy Birthday to You....Happy Birthday to you....happy birthday..happy birthday....happy birthday.........to you! yang ke berapa sayang? semoga panjang umur dimurahkan rezeki semoga tahun depan kak ida dapat anak buah.insyallah. Salam dari kak ida dan anak2.

Cahaya Aina said...

Hehehe sukernyerr sukernyerrr ada org nyanyikah lagu bufday!!haha..ala akak lianna dh tua lew..nasib muka nmpk cam budak sikit..iye kew..haha perasan sat!!insyaallah doakanlah moga dapat anak buah A.S.AP ye..aminnn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...