Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, July 16, 2010

Kes Jual Bayi..Huh ape nk jadi!!


Okeh lately dalam akhbar terpampang laporan kes menjual bayi ..owhhhhh An baca laporan tuh sungguh laaa terasa geram n emosional betul dgn anasir2 yg memperdagangkan bayi2 n kanak2 comel tersebut..Durjana sungguh...anak comel yang tidak berdosa n tidak tahu ape2 diperdagangkan..

Tak de sekelumit pun ker rasa kesihan tgk anak2 comel tuh untuk dijual..n tidak terfikir kah bagaimana hari2 mereka melalui kehidupan untuk meneruskan kehidupan nnt..Ape yang akan terjadi kepada mereka setelah dijual?Dijaga dengan sempurnakah?Dibunuhkah untuk mengambil organ2 dalaman mereka?Dijadikan hamba abdi atau pemuas nafsukah apabila mereka mula meningkat usia nnt??owhh takutnye An nk pk kemungkinan2 tersebut..
Jikalau mereka dibeli oleh keluarga yang sememangnye niat untuk menjaga anak2 malang tersebut..alhamdulillah..bagaimana kalu sebaliknye??

Emm..An doakan mereka2 yg terlibat dengan kes yg sungguh durjana n tk berperikemanusiaan ini sedar atas perbuatan mereka..uit2 pk leww klu lah kes nih terjadi kt family,saudara terdekat n kawan2 terdekat korang aper korang rasa!!

* Ya Allah moga engkau melindungi anak2 yang tidak berdosa ini..Amin..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...