Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, July 16, 2010

Program Realiti Imam Muda

Heee tadi emo pasai org2 yg tk bertamadun jual anak..panasss masih panasss lg rasa nih..tp tk nk terbawa bawa sgt emosi tuh..ibu mengandung tk bagus kan beremosi..hukhuk..moh kita sejukkan dengan cerita Imam muda nih pulak yew..hoho sejuk gak mata memandang tgk calon2 imam muda nih..ahaks.. Gambar peserta (dari kiri): Miril, Nuri, Taufek, Adib, Syakir, Azhar, Asyraf, Abe Syara, Aran dan Hizbur.

Imam Muda adalah sebuah program siri pencarian tentang sekumpulan remaja lelaki Islam yang dihasilkan oleh Astro dengan bantuan dan kerjasama Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) bertujuan untuk mencari Imam Muda yang terbaik di Malaysia.

Okeh An mmg xcited nk tgk program Realiti nih..hoho lelebih lg ada kawan kt umah..iaitu my Adik Ipar lor..dia tk pernah miss okeh ini show..klu An terlepas dio leww yg akan jadi penyampai pada An show2 yg An terlepas..hikhik tochey my dear SIL!!mmuuahhh..

Bertambah bangga bila Utusan hari ini melaporkan bahawa Rancngan Realiti ini mendapat sambutan meluas di Eropah menerusi media di Jerman & switzerland..
Alhamdulillah..bukan senang kan program keislaman negara kita nih boleh mendapat perhatian orang luar terutamanye negara Eropah..

Hadiah untuk rancangan Imam Muda Astro Oasis ni pun boleh tahan hebat, kalah AF rasanya. Pemenang akan mendapat kereta bernilai RM150000, pakej haji, wang tunai RM20000 dan juga laptop Apple Mac Pro. Yang paling best dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti Antarabangsa Al-Madinah, Arab Saudi.

**Moga mereka bakal menjadi Imam muda yang terbaik di Malaysia**Sejuk perut ibu yg mengandung kan bila tengok anak berjaya dan menjadi umat yang soleh..**

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...