Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Monday, November 15, 2010

Aishh Kisah di Petang Jumaat Terbawa Ke Pagi Isnin

Hukhukhuk alkisahnye di ptg hari segala penguhulu hari itu,An yg duk xcited potpetpotpet bersama en.Suami tiba2 dikejutkan oleh en.suami"Alamak syg kereta kita berasap"..An yg tgh duk xcited bercerita "huh jgn tipulah syg" huhu bila tgk muka suami serius menghadap depan kereta,alamaksss iyolah berasap haa keto..dh la jln jem penuh dgn kereta..kereta diberhentikan ke tepi..En.Suami keluar sambil dibontoti oleh An,"duklh dlm kete" hukhuk tk nak!nnt terbakar hangus sy dlm tuh" haha sempat lak gelak sesama dlm situasi ketensenan itu..Aduhhh mcm manalah suamiku blh terlupa,kering tul air keta dushhh..

En.Suami ckp "huh tk de pun org nk benti tlg kan?" ye lah tp rasanye klu sy yg keluar ada kut org yg benti..wahaha sempat lg ko..saje je..bg rileks kt en.suami nnt tetensen lg haru An..bila An telah yakin n pasti kete itu tidak akan terbakar An masuk balik dlm keter sambil duk tunggu en.suami mengisi air kt tangki ketenya (lama ko duk situ kt 1 jam dh nk msuk mghrib lak tuh..seram bila tgk tepi jln utan ajos!)" air sgt kering n bila tambah air airnye bekurangan..so kena duk tunggu kete sejuk sikit..then lebih kurang dh sejuk sikit kete kami gerak..berhenti kt shell,untuk top up lg air,ingtkan balik nk terus pergi teso beli brg bb,tp non ados!keadaan tk mengizinkan,Kereta keluar asap lg okeh..adoi rupanye radiator bocor..no wonderlah masuk air jerk cepat kering..tp alhamdulillah kami selamat sampai kerumah..Alhamdulillah..

Dan..pagi ini bila en.Suami nk start kereta,kereta tk blh hidup pulak..sekali bateri kong daa..aiseyman..terpaksa pinjam kereta adik ipar An untuk hantar bb ke rumah mak An,n sekali lg otw ke rumah mak An,tayar kereta adik An pulak terkena paku!!!Adoiiii..malang sungguh nasib..nih sumer sajer nk kena kuarkan duit lah ni..hoho..sabau En.Suami..


2 comments:

ManjaIxora said...

ujian tuh.. xper, sabar itu separuh daripada iman..

Lianna Umar said...

yeszaa kesabaran masih menebal nih..weee weee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...