Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Monday, November 22, 2010

Kesabaranku Cukup Sampai Disini..

Iskkkk Ketensenan..Kegeraman..kejelikkan..owhh cukup sudahlah kesetiaanku bersama penggunaan line Maxis ini!!wohaaaa susahnyeee asyikk ter over jerk monthly bill nye..yg diguna seciput ajos..tp bil..mak aiii mcm laa an nih duk gayut kt tipon gamaknye non ados..bila tgk senarai bil panggilan tipon idak leww sampai bepuluh hinggit..bnyk charge service ajos...owhh ok..itu masih cukup bersabar lagi..tp idak leww kali ini..
tk masuk dek akal..baru jek 3 hari lepas akaun bulan nov ditutup n untk tmph 3 hari ini jumlahnye dh melambung almost RM200. sampai dh kena sekat outgoing calls.hoho aper kes!!Siapa yg duk menggatai guna sampai mcm tuh sekali jumlahnye..tk sampai 3 hari lk tuh..sabar2 tunggu senarai bil pd bulan depan n tgk ape ke kesnye bil tuh blh melambung dan bertindak atas maklumat..ececeh...owhh sedihhh!hoho gamaknyeerr tk blh lh An buat outgoing calls n sending mesej sampai dilunaskan pembayarannye.. so sad!

2 comments:

Mazlina Mokhtar said...

sbr ok.. after dpt bil, mulakan penyiasatan.. skrg ni simpan dulu bom.. bila dah tahu, baru letupkan bom.. occay..

Lianna Umar said...

haha ok ok skrg nih dh sejuk dh sumer gegara ekon yg cam kutub ais nih..tuhlah tk taula camner gamaknye dh dpt bil nnt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...