Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Tuesday, July 21, 2009

COT CET HARI INI

Alhamdulillah dh sekian lama tk ujan sekitar KJ nih ujan jgk pg nih..harap2 area rumah Kota Damansara ujanlah jgk..haaa area situ lg lah lama tk ujan..cam dh kering kontang dh tanah kt situ..tido mlm pun sgt panas..
Sejuksss..kena slow kan aircond..kuk tk blh keras kt sini..haha..emm inilah antara nikmat besar yg Allah swt kurniakan untk kita umatnye kan..bersyukur sgt...

mlm td punyelah sakit kepala gilerss..rasa cam nk pitam nk muntah..tahan je lah..tunang aku dtg sini smlm nk carik brg2 hantaran untk majlis kami nnt katanye..g lah ronda sekita JJ n Parkson kt 1U tuh..aduihhh kaki pun dh wat hal pulakss..yo leww pakai high heel lak tuh..dr opis terus g sana..ha carik jerkk.belek sana belek sini..last2 ckp tk pe lah..tk de yg berkenan..well nk wek camno kan..untk jd pengguna yg bijak haruslah wat pilihan yg terbaik..hee cewahhh..kuk beli nnt tk pakai rugi jgk..menghabihkan boreh jo!!tk pe tk pe rabu nih tunang aku ajak g mid valley lak..try carik kt sn..so it's ok..tunggu je hari tuh..mana tau kt sana lg bnyk pilihan kan..majlis tinggal lg 2 bln jek..insyaallah sempat kut untk buat semua persiapan..harapnye tk de lah yg terkocoh kocoh nnt..tp itu leww aku nih borang pun tk amik lg..kad jemputan pun tk tempah lagi...harap2 kan lah yee semuanya berjalan lancar..aminn..

Hahaha member n family aku pun hairan tgk aku nih..majlis tk lama lg tp wat bodoh jekk..diorg lak yg naik risau..insyaallah mak abah..adik2 kakak2 kawan2ku..semuanya akan selesai b4 majlis tuh...doakan ye..

haaaa dh benti ujan dah..nasib..tk lerrr sejuk sgttttt..wokehlah kut..takat nih jerkkk citer pasal aku...ada citer n idea nnt aku sambung balik..daaaaaaaa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...