Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, July 17, 2009

KARIPAP

Arrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhh mana karipap aku nih???huhuu perut ku dh berbunyi..jam dh menunjukkan kul 5 nih aku dh nk balik dah..mana member aku yg aku kirim beli karipap td nih tk timbul2 lgi..uwaaaaaaa perut nih dh nangis dah...mintk di isikkan..
Itu leww..aku gak yg gegatal td tk nk kuar time lunch mkn..haaa rasakanlah sendiri..
Malas seyyy nk kuar..dah lah sorang lak tuh kt opis hari nih...akak opis nih tk dew..;( EL laks..wahhh sgt bosan hari nih..sunyi je rasa..tk suke tk suke..keadaan spt ini membolehkan aku memikirkan perkara yg menyakitkan..nasib leww kelaparan inimengatasi segalanya..hahahaa(sempat gak gelak tuh walau sedang berperang dgn bunyi dlm perut nih)

Eiii eiiiii cepatlah wahai en.fauzi mana karipap yg aku pesan tadi..den dh nk balik dh neii weih...jgn aku sampai kempunan dah lew..;(sabar aina sabar...ko sendiri yg carik pasal aina oiii..so raso leww sendiri!!

Balik nih kena mkn nasik nih..wohooo dr pg td tk mamam nasik..enggak bisaa nih..harus mkn nasik jgk..sabar ye sabar perutku..:( mmg tk sempat pun aku pun dh nk blah nih..tk po lah poji..ko makanlah kipap tuh..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...