Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Wednesday, September 9, 2009

Kemaafan

Emm nth knp tiba2 aku nk tulis berkenaan dgn KEMAAFAN" ape tu erti kemaafan??Pada aku kemaafan itu adalah perasaan yang bahagia daripada membiarkan diri kita mendendami dan menanggung kemarahan setiap masa..Dengan kemaafan aku rasa seperti bebanan batu2 tu terungkai dan akan membuatkan jiwa sedikit tenang..walaupun susah untuk melupakan atau mungkin tk kan melupakan tp dengan kemaafan kita membiarkan sedikit jiwa kita bebas dr membiarkan jiwa kita terkunci dengan bebanan2 perasaan tersebut kan.Jangan biarkan benci dan dendam sebati dengan jiwa kita..aku sentiasa mengingatkan diriku moga aku mampu memaafkan org yg pernah menyakiti ku..walaupun org melihat kita seperti lemah dan beralah itu tk semestinya satu kebenaran hanya kita mengetahui ape yang terbaik yg kita rasakan untuk mententeramkan dan mendamaikan diri sendiri.TAPI manusia tk selamanya betah dengan kesabaran..^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...