Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, September 4, 2009

Alamak Sesatlah pulak!!

Kesian blog aku nih aku tgk..makin suram jek..nk antar new post tk de idea pulaks..hehehe Haaa entry kali nih aku nk citer pasal aku n osmate tersesat kat area PJ nih..hahaha mcm mana tuh..aiseyman!!org berbuka kul 7.20 kitaorg berbuka kul 10mlm kesiannyeeeeee :(Gerak dr rumah kul 6 lebih kunun2 sempat pasal nk ambil sorang lg osmate dr kg tp amiknye kt Stesen Komuter sg.Buloh jek dekatlah dr rumah..dh amik dia azan maghrib pun kedengaran bermakna waktu berbuka pun dh masuk..hu nasib bawak air n kopok,so itu ajelah juadah berbuka sementara nk makan kt restoran Tasik KJ tuh..

Tgh otw sekali akak sulung umah aku terbabas pulak nk masuk link KJ..haa ape lg jln sehala teruskan aje..hahahah sgt kelakar semuanya tk ingt jln..almaklumlah kitaorg nih klu g memana hanya duk kt tmpt duduk penumpang aje..tk amik pedulikk jln2 ape janji sampai!!haaa amik ko nanye betul!!yg k.ana nih pun 1st time drive kt area nih..lg haru ko!!semuanya serahkan pada driver ajo..

Drive sampaile ke Sunway,masuk S.Alam nth ceruk mana aku tk tau..setiap tempat kitaorg tawaf 2kali..untk tidak memberikan tekanan kpd semua individu..aku bilang "wah bestnyeeee seronok!!ini satu cabaran!!" hahah ayat popra jerk tuh!!last2 ikut g jln gasing n masuk sek.16..Haaa yes!!klu dh kt sek.16 aku tau la..so akulah guide k.ana alhamdulillah dh berada di zon keselesaan yg mana kitaorg sgtlah familiar dgn jln tersebut..dh kul 9 lebih dh nih..huhu tgk lah tuh bapa jam dh kitaorg duk mengasapkan bontot memasing dlm keter..kuangkuangkuang..

akhirnya kami sepakat nk jgk g mkn kt tasik KJ tuh so pegilah jgk..alamakkkkk sgt kesian lah kitaorg nih!!sekali kedai makan tuh tutup daaa..hukhukhuk.."tk pe tk pe kita g duk mkn kt gerai belakang gaint tuh no..ileks2 no.."aku mencadangkan kt diorg..hhuhu so kul 10 sampai kt tmpt tuh..bayangkan 10.30 kitaorg dh habiskan makanan!!hahahahaha sgtlah cepat menghabiskan..mana tknye dik nunn..semua org kelaparan ok!!termasuk leww aku..walaupun lauk kitaorg komen tk sedap tk sedap..habis jgkk..kes lapar punya pasal..hehehe..

emm semua kenangan nih akan terpahat dlm kotak ingatan ku..kelakar lorr pulaks kuk ingtkan^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...