Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Monday, December 13, 2010

BLOG LIST BEN ASHAARI 2011



Korangss nih 1st time An joined segmen bersama Ben Ashaari..KAMI MERAYU..terdetik untk joined sebab An sangat Anti dengan perokok!

Terlalu bnyk pengalaman An bersama perokok2 ni n boleh dikatakan separuh masa An dikelilingi oleh perokok,mereka terdiri dari adik dan abang An....Jadi bayangkan nak tak nk terpaksa jugak An menyedut Asap berbahaya itu..huhhhh jenuh n letih An nasihatkan,siap bg ceramah kesan dan kibat tp tak jgk jalan..Habis camno??Cuma yg An nampak sekarang nih bila diorg ingin merokok diorg akan berada diluar rumah,mungkin dh kerap sgt dengar An membebel kut..at least kami2 ygh tk merokok dalam rumah itu tidak dapat sekali menghidu rokok yg mengancam nyawa kami.

An merayu pada mereka supaya mereka tidak lagi membahayakan nyawa sendiri,berhentilah merokok.. sebab An sayangkan kamu semua dan An sayangkan nyawa2 kami yang tidak merokok ini,Disebabkan oleh perokok2 di luar sana kesihatan kami akan terjejas sama.Sungguh!
Cadangan An kepada kerajaan, kempen yg telah dijalankan,gambar2 yg menakutkan di kotak rokok masih tidak cukup berkesan untuk perokok2 tegar,teruskan menekan perokok diluar sana dengan meletakkan harga lebih tinggi secara drastik,dan mengurangkkan pengeluaran rokok2 di Malaysia ini,supaya rakyat malaysia dapat hidup dengan lebih SIHAT.

2 comments:

cimi said...

ban je semua rokok.
:)

Cahaya Aina said...

he betul tuh cik mimi..klu lh kerajaan sanggup BAN kan terus rokok tuh kan..siapa hisap rokok kenakan denda..ahaks

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...