Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Tuesday, January 11, 2011

Ada Lagi Zaman La ni..Ibu Tiri Ala2 Mak Tiri Bwang Putih!

Emmm pagi tadi otw pergi kerja,dengar berita di radio menyatakan kanak2 berusia 3 thn maut di dera ibu tiri dan adiknye berusia setahun cedera dan menerima rawatan di hospital akibat didera jugak oleh ibu tiri.Eiiiiiii monyet betull!!Maaf An sangat emosi bila melibatkan Anak2 kecil!Sangat Kejam dan sangat tidak berperikemanusiaan!Masih ada lagi Ibu tiri yg bersikap seperti ala2 Siri cerita Bawang Putih Itu..kanak2 itu..apalah yg mampu dilakukan olehnye bila diperlakukan seperti itu..Macam mana keadaanye bila menahan kesakitan yg dh tentunya sangat sakit yg tidak mungkin mampu ditanggung oleh badan si kecil itu..Owhh tk sanggup untuk An bayangkan..Semoga org yg melakukan kekejaman pada kanak2 itu mendapat hukuman yg sangat2 setimpal dengan apa yg dilakukan!

Berita lanjut disini.

3 comments:

mary ann ;) said...

ya Allah, ada lagi manusia macam nie..patutlah ramai org tak suka ada mak tiri nie..tak habis2 dengan sikap kejam dia..

ManjaIxora said...

sula jer terus.. biar padan muka..

aduhai, x bley nak bygkan seksa budak tuh tanggung..

Lianna Umar said...

mary ann: emm mcm mana kn nk ubah persepsiburuk pd mak tiri ni..klu masih punya sikap spt itu

manjaixora :emm kijam kan!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...