Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Friday, January 14, 2011

Nak yang Ini..Yang itu pun..Cepatlahhh!!!

**Wink2..korangs bunyik tajuk atas tuh mcm gelojoh tak??hahaha ye kut kan..semua nak!nampk tuh nak nmpk nih nak..nk buat tuh nk buat ni..klu blh dlm satu masa semua yg kita nak tuh mesti dapatkan!Pernah tak rasa gitu?tiba2 extra booster tersembur kuar dekali dup!!excitedlah katakan!bernafsu nye ko eh sumer nk sapu!hikhik..hukhuk mcm kita pempuan kdg2 susah kan klu nmpk sale "wahhhhh ada sale la 80% tuh!!murah giler!!beli nih beli mesti beli bukan selalu ada sale kan!"hahaha An gitu jgk ye kdg2..tp klu ada penasihat kt sebalah yg tk rambang mata mcm An klu dia persoalkan berbaloi kah? he tpk gak 2 3 kali..selamat Duittttt..hehe..klu sama!!habihlahh..hehehe
Dalam setiap tindakan n perbuatan yg kita buat untuk kes yg terburu buru kebanyyakknye boleh mendatangkan kesan yg negatif untk hari esok,setuju tak?sbb keinginan yg kuat berkobar kobar tanpa perancangan dan penilitian sudah tentunya akan buat kita rasa menyesal.."aiseyman..klu lh aku tk gelojoh sgt buat keputusan terburu buru tuari,mesti aku tk rugi mcm ni!"apo nk buek nasik dh jd bubur..hukhuk but it's ok..dh jatuh kita bangun balik kan..dh gagal kita jayakan balik..pengalaman itu kan pelajaran terbaik..tapi kali ni jgn terburu buru lg eh,sabauuuuuu..pk dulu ok ka?ada faedah tk?rugi ka nnt klu buat/beli/dapatkan yg ini??

Nasib ada en.suami terchenta..sbb bila An jd meroyan seperti ini..dia ada untk stabilkan.."Jgn cepat sgt nk buat keputusan terburu buru..Nnt sok menyesal..hongeh kang!!erkk An tk hingat ape ayat yg selalu dia ckp tuh..wohaa even An oso asal negori tp bnyk jgk ayat yg tk paham heeee..Ok laa..hukhk walau ketika itu Hati meronta ronta..ahaks..

##Owhh An Ada misi untuk dijayakan!!tapi harus ada perancagan..^_^Doakanye..insyaallah..

2 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

selalu sangat aser mcam tuh.. sebab tu if nak g sopink kner ad sumone yang suke nk ingtkn.. kalu x.. hurm.. balik umah menyesal... :)

Lianna Umar said...

kan kan..haha akak selalu gitu jgk..nnt balik umah..adoiyai ape lah yg aku beli nih!!hikhik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...