Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Monday, January 10, 2011

Ramai Yang Kecoh Keputusan AJL 25..wohaaa An rilekss ajerrrr..

Ramai eh yg kecoh yg tk puas hati dgn keputusan AJL mlm td tuh..pg nih baca paper gitu..bila tgk blog pung kebanyakkan post EN3 ttg yg ini..Ahaks...tp kan..kesian Ana Rafali dia tk bersalah kan..tentunya bukan dia yg paksa juri pilih lagu dia kan..dan An sebenarnye pun non ada kisah pung pasal keputusan yg ini..pasal aper??pasal An tk tengok pun rancangan AJL tu mlm td..hahaha..An cuma jeling2 aje bila lalu lalang depan TV..harus menidurkan anak n mcm biasa Ibunye juga akan turut pengsan sekali..jadi berita hanya diketahui bila masuk ke pajabat pagi ini..

4 comments:

munna said...

munna pun tak kisah siapa yg menang...tgk pun kejap2 tukar cahnnel.. time 3 diva je terpaku sat tgk....dgn time faizal tahir

Lianna Umar said...

emmmmm bila munna ckp mcm tuh..terus nk google carik persembahan 3 diva itu dgn Faizal ^_^ ngeh2..sat2 g nk cariklah..kehkeh

aibaks said...

mungkin lagu ana rafali tu mmg best kot.. sbb ajl mempertandingkan lagu... so mungkin lagu die yang terbaek..

Lianna Umar said...

yeszaaaa mungkin jugak tu aibaks ;)std lh kan adat pertandingan mesti ada menang n kalah!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...