Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Tuesday, August 25, 2009

Cot cet Untuk Hari Ini

Hhhee selamat berpuasa kepada semua muslimin n muslimah..Dah masuk hari yg ke-4 kita berpuasa kan..pejam celik dah masuk bulan ramadhan,lepastuh umat islam menantikan kedatangan syawal untk diraikan...Bestttttttt..n sgt excited hehehe..

Bulan puasa tahun nih aku cuba untk berjimat walaupun tuh lee azam setiap tahun bulan ramdhan ngehngeh..tk de maknanye..perbelanjaan bulan puasa nih lebih bnyk dr bulan2 biasa..jadi...mmg sgtlah susah ok!untk mendisiplinkan diri nih supaya tidak melakukan pembaziran..tergodas dgn pelbagai juadah yang dijual di Bazaar tuh..TETAPI..yessssss aku berjaya melakukanye dr 1st puasa tuari sampai lew 3rd puasa semalam..aku berjaya mengawal pembelian..kt kg duk umah jekk adik badik lain yg bnyk beli tuh beli nih..kt rumah sewa..aku n hosmate dh plan setiap sorang 1 juadah je..moga2..tak lari planning nih..hehehe..moga aku terus berjaya mendisiplinkan diri untuk perbelanjaan ramadhan thn nih ye..aminnn ^_^

Sepanjang bulan Ramadhan yg mulia ni..bulan ni bulan yg penuh kebizian pd aku..if u look below on my profile u'll c my wedding day period..just tinggal lg baper jerk hari kan untk menguruskan semuanya..emm bnyk lg nih tk buat sebenarnye..insyaallah doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar ye..Amminnn..kan sekali lg ye heheh..mekasih2..jadi keutamaan aku lebih kepada persiapan majlis tersebut..Debar2 m.ngahh tau nk jd isteri org..memikul amanah baru sebagai seorang isteri..^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...