Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Thursday, August 6, 2009

Trip to Jakarta & Bandung - 2nd Day

Huhu lama giler nk update untk trip nih eh...nthlah nowadays rs cam malas jek aku nk update blog nih..huu habislah kemalasan n kebosanan mula melanda dahh..leceh nih..harus di cas bateri biar ada energy!!hahaha..dahh klu bab merepek mmg aku laju nk tulis..orise let we start 4 a 2nd day masa kt bandung n jakarta tuari eh..
2nd day gerak dr Jakarta nk ke Bandung..tp bg g Bandung kitaorg nye schedule nk g Zoo Safari kt Bogor Puncak..ok lah n da morning sgt xcited ok!!
Sampai kt Safari tuh tgh hari kut rasanya..haha lg sekali aku mmglah kt sn org ckp aku masuk tinga kanan kuar tinga kiri..dan dan aku tk blh ingt pe pe pun kt sana dat time..
kt sana nk tengok minatang tk payah jalan2 duk dlm bus or kereta n lalu je lah kt tmpt haiwan tuh..huuu sgt perlahan kertea gerak..yo leww klu laju terlanggar minatang2 tuh saper nk jawab??almaklumlah ehh budak2 pun ada ikut sekali so dat's y lew safari ini termasuk dlm agenda kami..ngeh ngeh..ok lh i'm quite enjoying 4 these..

aku seronok pasal aku sgt sukakan pemandangan yg ada kt sana..sgt memukau n cantik..rasa nyaman..dan tenteram..chewahhh yo lah dat time otak tgh beku so at least..rasa rileksss sikit..haha..air terjun kt sana melimpah limpah kt jalan..n g toilet kt situ..diorg guna air terjunn...gilerrrrrrr sejukkkk sgt2..menggigil aku..


<= tgk cantik kan pemandangan dia..all d way dr bawah puncak ke puncak..aku dh terpegun dh tgk perumahan tanaman2 diorg..sgt subur...
Kitaorg mkn kt restoran atas puncak...haaa kauuu turun je dr bus..penduduk kt sana dh mula dtg berkermun nk jual brg2..niat di hati mmg nk beli..tp takuttt mkcikk tgk cara diorg dpt kan customer..ekstremm..heeeee duk mkn kt sini pun wat aku menggigil ok..nasib lah bawak selendang tuh..itupun sejuk lg..lepas mkn terus gerak ke Bandung..haa patutnye g Tengkuban Perahu..tp tk jadi!!!kuciwaa jgk lew..mano tk jadinyo dr atas puncak tuh nk g bandung pun dh seharian perjalanan tau!!tk sempat..so kitaorg terus g Factory outlet.


hanya pic nih jerk yg sempat di ambil mlm tuh..yo laarrr dh pempuan namanye..bila bershopping tk ingt dunia dh..hahaha..well paham2 sendiri sudah!

Lepas jln kt area tuh barulah g check in kt hotel kami Arion Swiss..mmg letih dik nunn!!!dpt rehat kejap pastuh kul 6 dh nk g dinner..kt sana kul 6pm sama dgn kul 7pm waktu malaysia ye..dh gelap dh dat time..


<= gambar untk 2nd day last..kitaorg g
dinner kt restoran makanan sunda..Sunda lggg.ok daaaa smbung nxt time..dh tk sempat nk balik huhu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...