Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Wednesday, August 12, 2009

Terima Kasih!!!

Allosssssss..ahaks saajo jeww nk kasi happening sikit 4 starting nih..sebonaryo..jiwa nih tgh feel like sentimental ok!!..tp pasal tk nk terlalu serius aku nk happy2 kan..huhu..Tgh ado idea nk menaip nih kan so better aku tulis dlm blog aku nih..

Kdg2 manusia selalu mengeluh kan..meratapi dan menyesal dgn nasib yg mereka alami..yupp siapa yg tidak merasa sakit bila kita kecewa dlm sesuatu hal yg kita kerjakan tidak spt ape yg kita harapkan..Tapi itulah dia rencah kehidupan...aku jgk pernah merasai saat kecewa spt itu..TAPI ada org lain yg lebih sakit dan kecewa dr kita..Ada yang lebih tidak bernasib baik spt aku..cumanya bagaimana kita nk mengawal dan mengatasi keadaan itu supaya kita tidak terus berada dalam keadaan yang tidak kita inginkan..kita berhak dpt yg lebih baik walaupun tidak terbaik :)"ALLAH SWT tidak akan mengubah nasib seseorang itu selagi menusia itu sendiri tidak berusaha untuk berubah""ALLAH SWT hanya akan memberikan ujian kepada mereka yang memapu menghadapinya"dan seharusnya aku bersyukur atas ape yang telah ALLAH SWT kurniakan pada aku..menerimanya dengan ikhlas..

Manusia yang tidak lepas dr membuat kesilapan,emm tak ada manusia yg lepas dr melakukan kesalahan..Bila mana aku membuat salah dan silap percaturan kesimpulan..harap kalian yg berada di sisiku memperbtulkan aku..kerana aku bukanlah manusia yang sempurna..Jadi aku jugak harus memaafkan mereka yang pernah melukakan aku mengecewakan aku dan yg pernah menyakiti aku..Cuba seikhlas hati untuk memaafkan..yup kemaafan..jadi semoga kita belajar dr kesilapan yg pernah dilakukan dan berjanji untk tidak mengulangi kesilapan yang sama..

Tiba2 rasa nk luahkan rasa terima kasih aku pada mereka2 yg bnyk berada di sisi aku memberi aku sokongan kekuatan kegembiraan selama aku masih wujud di bumi Allah SWT ni..Aku rasa bersyukur sangat kerana org yg berada di sekeliling aku menyayangi aku seadanya..Keluarga..kawan2 mereka tetap ada di sisi aku walau mcm mana keadaan sekalipun..Kalu di pandang secara mata kasar kita tk dpt nk menilai perasaan tuh..tapi bila mana setiap perkara yg berlaku bila rasa kita jatuh kecewa dan sedih mereka tetap setia melayani kita spt biasa,menyayngi kita melindungi kita..

Terima Kasih keluargaku yg sgt2 aku cintai kdg2 mereka sgt nakal hehe (tension giler layan diorg)..tapi kami dipenuhi dgn rasa cinta dan kasih..Juga untk kawan2 yg bnyk bg sokongan dan momen2 yg penuh dgn ketawa dan tangisan yg dikongsi bersama..(susah kan nk dpt kawan yg setia berada disisi dlm keadaan sekalipun) tp aku bersyukur kerana dikurniakan insan spt mereka..Kenangan itu sgt indah tk mungkin dpt dilupakan..Moga kalian bahagia dan kuat melalui hari2 yg mendatang..Chayok!!!!!!
mmmmuuuahhhhhh daaaaaaa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...