Kita x-change link ye..Mekasih ^_^

Followers

Wednesday, August 19, 2009

Help Help I'm Bored!!!

Haaa emmm waaaaaaaaaaaaa naper nih???bosanyeee cepatlah kul 5 blh aku balik n kuar dr opis nih..huhu..nih yg tk suker nih tk suker tk suker!!!Td tgh duk xcited update blog n FB blh down lak ptg2 nih yo??Helpp helppp..nk ym pun maleh nk layan FB pun malehh..jadi aper citewwww...
Tutup mata tk best tk dpt lelap terus..sini opis ok! keje pun tk de dr pg td..sgt lh bosan!!tahukah kamu betapa bosanye aku ini..hahahha..yezzaaa ada idea nk tulis pasal kisah smlm..ahaks aku nih g kejew balik kejew naik bus jew..nk drive tk de maknanyee dgn jln yg sgt sesak n lelaju kt sini huu takut mkcikk!!ahaks lesen adew tp takuttttt mcm mana tuh..kena belajar tp tak tau bile..mcm mcm alasan kan!!dh merepek ke depan aku nih..

ok berbalik nk citer kisah smlm nih..adolah sorang minachi tuh dlm bus..emm nth knp eh dia tuh..selalu klu naik bus mesti tutup idung pastuh ngedneg2 kt dinding..aku perasanlah..pastuh ada mamat tuh baru naik bus duk depan dia,nth tetiba dia marah mamat tuh..kesian aku tgk mamat tuh terpingga pingga nth ape silapnye tk tau tibo2 jo kono marah ha mcm mcm ko tau minachi tuh ckp!!so org len pun heran awat leww pempuan nih bising2..dan tetiba dr mamat tuh kena marah dh tertempias kt sorang akak yg duk depan minachi tuh jgk..alamakk dia pun kena marah seyy kt minachi tuh..pasal pandang2 dia..hahah mcm mcm manusia nih..betul ke tk betul auntie nih??malas nk nenok drama tuh lelama nnt tetiba aku pun terkena sekali aku wat bodoh jerkk padang luar tingkap menikmati alam yg dh mendung yg nk hujan hehehe..

Selamat den..dh sampai rumah baru lerr ujan turun dgn lebatnye....syukran syukran ^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...